0850 811 2 444
TÜRKİYE’NİN KOBİ DESTEK HATTI
0850 811 2 444

Kobi-Line Hakkında sikayetvar.com da neden şikayetleriniz var?



Kobi-Line bugüne kadar binlerce KOBİ, Girişimci ve tarım, hayvancılık işiyle uğraşan çiftçilerimize hizmet vermiş, proje yazmış ve aktif olarak hizmet etmeye de devam etmektedir. Türkiye'de son 5 yıldır ses getiren, gündem oluşturan, mevzuat değiştirten, hibe ve teşviklerin ilgililere sunulması konusunda alanında öncü profesyonel danışmanlık hizmetleri sağlayan Kobi-Line 'ın da doğal olarak sevenleri ve sevmeyenleri olacaktır. Hiç bir ekonomi sisteminde %100 müşteri memnuniyeti sağlanamayacağı ise yadsınamaz bir gerçektir. Kobi-Line, hizmette kalite odaklı ve müşteri memnuniyetini önde tutan bir firmadır. Hiç bir müşterimizin memnuniyetsiz olmasını, mağdur edilmesini asla ve asla istemiyoruz. Sorun varsa mutlaka çözeceğimizin garantisini veriyoruz. 

Bilişim çağında, bilgiye hızlıca ulaştığımız bu dönemde herkes her istediğini istediği bir platformda paylaşabilir, görüş ve önerilerini, müşteri deneyimlerini yazabilir, istediği kişi hakkında özgürce düşüncelerini aktarabilir. Buna söyleyeceğimiz hiç bir söz yoktur, herkesin görüş, öneri ve fikirlerine saygı duyarız. Bizi aydınlatan, bizi eleştiren, kalite politikamıza yön veren düşünce sahiplerineyse sonsuz teşekkürü borç biliriz.

Ancak ülkemizde de sanal platformların yaygınlaşmasıyla asılsız haberlerin türetilmesine ortam hazırlanmaktadır. Müşteri memnuniyeti odaklı çalışmalarını icra eden, alanında öncü birçok firma maalesef karalama çalışmalarına maruz bırakılmaktadır.

Şikayetvar.com gibi kurulmuş onlarca site, sadece ticari amaç için çalışmaktadırlar. Tüketicilerin mağduriyetlerini kullanarak firmaları kendi sitelerine üye etmeye zorlayarak paketlerini satıp para kazanıyorlar. Oysa doğru olup olmadığı araştırılmaksızın site üyeliği sağlayan her şahıs istediği firmanın aleyhine asılsız suçlamalarda bulunabiliyor. Gerçeği yansıtıp yansıtılmadığına yönelik araştırma girişiminde bulunmaya bile tenezzül edilmeksizin ilgili kurumlar hakkında peşin hüküm verilmesinin önü açılıyor. Cevap hakkı doğan ancak site paketini almayan firmalar ise müşterilerine cevap bile yazamıyor, yazdırılmıyor. Sanal platformların insanımızı bilinçlendirme adı altında ticari amaç güderek karalama çalışmalarına imza atması oldukça takdire şayandır(!)


Şikâyet hakkı, yani hak arama özgürlüğü Anayasa’nın 36. maddesinde; “Herkes, meşru vasıta ve yollardan faydalanmak suretiyle yargı mercileri önünde davacı veya davalı olarak iddia ve savunma ile adil yargılanma hakkına sahiptir” şeklinde yer almıştır. Hak arama özgürlüğü bu şekilde güvence altına alınmış olup; kişiler gerek yargı mercileri önünde gerekse yetkili kurum ve kuruluşlara başvurmak suretiyle haklarının korunmasını, yasal işlem yapılmasını isteme hak ve yetkisine sahiptir. Nitekim tüketici hakem heyetleri ve tüketici mahkemeleri de bireylerin haklarını arayabilmeleri adına kurulmuş yargı organlarıdır.

Bu platformlarda Kobi-Line için yazılanların birçoğu müşterimiz bile değil, kaldı ki kayıtlarda isimlerine bile rastlanmamaktadır. Sosyal medyada yayınlanan asılsız haber ve yorumlar nedeniyle kurumsal şirket imajı zedelenmekle birlikte haksız rekabet ortamının kızışmasına sebebiyet verilmektedir. Nitekim 6102 sayılı kanun kapsamında; tedarik edenlerle müşteriler arasındaki ilişkileri etkileyen aldatıcı veya dürüstlük kuralına diğer şekillerdeki aykırı davranışlar ile ticari uygulamalar haksız ve hukuka aykırıdır. Yine TTK’nin 55. Maddesinin (b) kısmı uyarınca, sözleşmeyi ihlale veya sona erdirmeye yöneltici faaliyetlerde bulunmakta suçtur. Kaldı ki ilgili Yargıtay kararları dahi asılsız şikâyetler kapsamında manevi tazminat istemlerini kabul kılmaktadır.

Kobi-Line olarak siz değerli üyelerimizden ve müşterilerimizden ricamız; yaşadığınız bir problem, bir memnuniyetsizlik olursa lütfen doğrudan bizimle irtibat sağlayın. Gayemiz sorunlardan kaçmak değil çözüm odaklı yaklaşarak güveninizi kazanmaktır. Sizin memnuniyetiniz bizim memnuniyetimizdir.

Saygı ve sevgiyle kalınız.

İnci Kızıltan
Kalite ve Müşteri İlişkileri Direktörü


Hibe Kredi Haberlerini Mail Adresinize Gönderelim!
Bu içerik 2752 defa görüntülendi.
ÇÖZÜM ORTAKLARIMIZ
İLETİŞİM BİLGİLERİMİZ
TÜRKİYE’NİN KOBİ DESTEK HATTI
Anatolia Group
Veko Giz Plaza Maslak Meydan Sokak 3/45 TR-34396 Sarıyer-İstanbul
0850 811 2 444
İstanbul Ticaret Sicil Müdürlüğü No: 833782
Maslak Vergi Dairesi No: 068 082 6416
Ziraat IBAN TR89 0001 0004 5665 9670 7750 06
İşbank IBAN TR27 0006 4000 0011 0520 9291 96
Akbank IBAN TR35 0004 6006 4588 8000 1326 45