Dijital Reklamcılığın İşletmelere Avantajları
Günümüz internet teknolojilerinde, özellikle de dijital platformlarda markanızı ya da ürünlerinizi reklam ile tanıtmak oldukça önemlidir. İşletmeler pazarlamada da dijital platformları kullanarak yeni fırsatları değerlendirebiliyor.
KOBİ'lerin yaklaşık yüzde 70’i dijital pazarlama çalışmalarını kendileri yürütürken, reklam platformlarının zor ve karışık olmasından şikâyetçi. Dijital çözümler rekabet koşullarını zorlaştırıyor. Yenilenmek ve dijitale ayak uydurmak zorundayız. KOBİ’ler dijitalleşen gelecekte varlıklarını sürdürmek için pazarlama yöntemlerine ve dijital reklamlara mutlaka yönelmeli.
Artık üretimden pazarlamaya tüm iş süreçleri uzaktan takip edilebilir hale geldi. Son zamanlarda işletmelerin gündeminde e-ticaret ve dijital pazarlama yer alıyor. Yeni müşterilere ulaşmak ve mevcut müşterilerine yeniden ürün ve hizmetlerini hatırlatmak isteyen işletmeler dijital reklamlar ile satışlarını artırıp, işlerini büyütebiliyor.
Dijital Pazarlamada Fırsatlar Nelerdir?
Dijital reklamların çok önemli özellikleri ve fırsatları bulunmaktadır. Dijital reklamcılık ölçümlenebilir olma ve kişiselleştirme gibi önemli avantajları ile işletmeler tarafından daha kolay tercih edilmektedir.
Dijital reklamlar sayesinde reklamınızı insanların karşısına istediğiniz zaman ve doğru zamanlarda çıkarabilirsiniz. Marka ya da ürününüz çok kısa zaman içerisinde daha geniş kitlelere ulaşır. Reklam bütçelerinizi geleneksel reklam türlerine göre daha verimli kullanırsınız. Belirlenen hedef kitleye kolayca erişebilir, zaman ve maddiyattan da tasarruf edebilirsiniz.
Google’ın çevrimiçi reklamcılık programı olan Google Ads, dijital pazarlama yöntemleri arasında en etkilisidir. Satıcılar, etkili reklam kampanyaları oluşturarak bunları kullanıcılara kolaylıkla ulaştırabilme şansına sahip olurlar. Google AdWords sayesinde web sitenize çekeceğiniz trafik ile birçok ziyaretçiyi potansiyel müşterilere dönüştürebilirsiniz.
Google AdWords kullanmak, her işletmeye değer katar. Yapmanız gereken tek şey, kampanyalarınızı en iyi sonuca ulaşabilmek için düzgün bir şekilde yürütmek. AdWords sayesinde gerçekleştireceğiniz kampanyalar ile işletmenizin boyutunu ve kapsamını nasıl büyütebileceğinizi kendiniz görün.
Doğru kitleyi satış kanalına yönlendirerek, potansiyel müşterilere ulaşmak ve dönüşüm sağlamak zaman alan bir süreç. KOBİ'lerin dijital pazarlama yolculuğunda gerekli olan; dijital dönüşüm, e-dönüşüm, e-ticaret ve e-ihracat gibi tüm bilgilerin detayları için Kobi-Line uzman ekibiyle görüşebilir, dijital reklamcılık hizmetleri, başvurularınız için gerekli prosedürleri öğrenebilir ve gerekli olan dosyaları hazırlatabilirsiniz.
Kobi-Line Haber Merkezi
30.05.2022
Ziraat IBAN | TR89 0001 0004 5665 9670 7750 06 |
İşbank IBAN | TR27 0006 4000 0011 0520 9291 96 |
Akbank IBAN | TR35 0004 6006 4588 8000 1326 45 |