0850 811 2 444

TÜRKİYE’NİN KOBİ DESTEK HATTI
0850 811 2 444

KOBİ’lerin Dijitale Yolculuğu!

Dünya dijital uygulamalara ve platformlara doğru inanılmaz bir süratle eviriliyor. Türkiye’deki KOBİ’lerin yüzde 71’i ürün veya hizmetlerini tanıtmak için dijital platformları kullanıyor. Korona virüs salgını iş yapış şekillerini de hızla değiştirdi. Kobiler dijitale ve e-ticarete yöneldi. E-Ticarete talep hızla artıyor.


E-Ticarete Talep Hızla Artıyor

Dünya dijital uygulamalara ve platformlara doğru inanılmaz bir süratle eviriliyor. Türkiye’deki KOBİ’lerin yüzde 71’i ürün veya hizmetlerini tanıtmak için dijital platformları kullanıyor. Korona virüs salgını iş yapış şekillerini de hızla değiştirdi. Kobiler dijitale ve e-ticarete yöneldi. E-Ticarete talep hızla artıyor.

Artık üretimden pazarlamaya tüm iş süreçleri uzaktan takip edilebilir hale geldi. İşletmeler, dijital çözümler sayesinde personeliyle istediği konumdan kesintisiz, verimli ve güvenli şekilde çalışabiliyor. Güvenlik, tasarruf, verimlilik artışı sağlayan çözümlerle korona virüs sürecinde önlem alan işletmeler pazarlamada da dijital platformları kullanarak yeni fırsatları değerlendirebiliyor. Yaşanan tüm gelişmeler ve değişen rekabet koşulları, yenilenmeyi ve dönüşümü zorunlu kılarken; günümüzde KOBİ’ler için en önemli önceliklerinin başında dijitalleşen gelecekte varlıklarını sürdürmek anlamına geliyor.

Korona virüsle mücadelede normalleşme sürecine giren Türkiye’de işletmeler de bu yeni döneme uygun çözümlere ihtiyaç duyuyor ve varlıklarını sürdürmek için çabalıyor. Özellikle KOBİ’lerin, salgın sürecindeki kayıplarını telafi etmek için dijital çözümlere odaklanması gerekiyor. İşletmelerin bu dönemdeki ihtiyaçları ise hızlı ticari yenilenme, sağlık ve güvenlik, hibrit (yarı ev yarı ofis) çalışma modeli, verimlilik-otomasyon ve dijital uzmanlık olmak üzere beş ana başlıkta toplanıyor. Bu çerçevede çalışanların sağlığı ve üretimin devamlılığı açısından termal kamera, sosyal mesafe takibi gibi çözümlere talep artarak devam ediyor. E-ticaret ve dijital pazarlama yöntemleri işletmelerin gündeminde ilk sıralarda yer alıyor.

KOBİ’lerde Yeni Döneme Hazırlık

Uzaktan çalışma yerini hibrit (yarı ev yarı ofis) çalışmaya bırakırken işletmelerin doğru araçları kurarak ve altyapılarını güçlendirerek yeni döneme hazırlık yapması gerekiyor. Maliyetleri azaltmak ve verimliliği artırmak için iş süreçlerinde dijitalleşme ve otomasyonu sağlamak bir diğer öncelikli ihtiyaç olarak öne çıkıyor. Bütün bu ihtiyaçlara paralel olarak geleneksel iş yapış şekillerini değiştirmek zorunda olan işletmelerde dijital uzmanlığa talep de artıyor. Ticari faaliyetleri olumsuz etkilenen KOBİ’ler hedef kitlelerine ulaşmak için dijital pazarlamaya ve e-ticarete yöneldiler. Türkiye’deki KOBİ’lerin yüzde 71’i ürün veya hizmetlerini tanıtmak için dijital platformları kullanıyor. İnterneti ürün veya hizmet satışı için kullanan KOBİ’lerin oranı ise yüzde 56 seviyelerinde ilerliyor. İşletmeler, yeni normalde arama motorlarında üst sıralarda çıkmak ve kolay bulunmak için reklam verme eğiliminde. Dijital pazarlamanın popülaritesi yeni dönemde artış gösterdi.

Kobilerde dijital dönüşüm, e-dönüşüm, e-ticaret ve e-ihracat gibi tüm bilgilerin detayları için Kobi-Line uzman ekibiyle görüşebilir, başvurularınız için gerekli prosedür ve dosyaları hazırlatabilirsiniz.

Kobi-Line Haber Merkezi

09.09.2020


Hibe Kredi Haberlerini Mail Adresinize Gönderelim!
Bu içerik 8755 defa görüntülendi.
İLETİŞİM BİLGİLERİMİZ
TÜRKİYE’NİN KOBİ DESTEK HATTI
Anatolia Group
Veko Giz Plaza Maslak Meydan Sokak 3 TR-34396 Sarıyer-İstanbul
0850 811 2 444
İstanbul Ticaret Sicil Müdürlüğü No: 833782
Maslak Vergi Dairesi No: 068 082 6416
Ziraat IBAN TR89 0001 0004 5665 9670 7750 06
İşbank IBAN TR27 0006 4000 0011 0520 9291 96
Akbank IBAN TR35 0004 6006 4588 8000 1326 45
     
ÇÖZÜM ORTAKLARIMIZ