0850 811 2 444
TÜRKİYE’NİN KOBİ DESTEK HATTI
0850 811 2 444

İptal&İade Koşulları



İptal & İade İşlemleri

 
Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
 
·         1. kobi-line.com.tr ana sayfasının altında yer alan “İletişim” linkini seçin.
·         2. Ad & soyad ve iletişim bilgisi alanlarını doldurun.
·         3. “Mesajınız” alanına iptal ile ilgili açıklama içeren bir metin yazarak gönder linkini tıklayın.
Mesajınız bize ulaştığında, o gün içerisinde siparişinizin iptali gerçekleşecek ve konuyla ilgili size geri dönüş yapılacaktır.
 
Satın aldığım ürünü iade etmek istediğimde ne yapmam gerekiyor?
 
İade etmek istediğiniz ürünü, siparişinizin size ulaştığı tarihten itibaren 7 iş günü içerisinde, aşağıdaki adımları takip ederek iade edebilirsiniz:
kobi-line.com ana sayfasının altında yer alan “İletişim” linkini seçin.
Bu alandaki isim ve iletişim bilgisi alanlarını doldurtuktan sonra, Boş mesaj alanına;
·         1. Sipariş numaranızı,
·         2. İade edeceğiniz ürün adını,
·         3. Siparişinizi iade etme sebebinizi, içeren bir metin yazarak gönder linkini tıklayın.

Satın aldığım "Devlet Hibe Teşvik ve Destekleri" danışmanlık hizmetini iptal edebilir miyim?

Tele-Danışmanlık hizmetleri, Müşteri'ye elektronik ortamda anında ifa edilen bir hizmet olup, niteliği gereği Müşteri'ye iadesi mümkün değildir. Ayrıca Mesafeli Sözleşmeler Uygulama Usul ve Esasları Hakkında Yönetmelik'in 8. maddesi uyarınca da Müşteri'nin cayma hakkı bulunmamaktadır.
Her türlü telefon, ses, video, e-mail ve bilgisayar kayıtları delil niteliğindedir.
 
İade Adresi:
 
Veko Giz Plaza Maslak Meydan Sokak 3/13 TR-34396 Şişli-İstanbul
 
İade edilen ürünün tarafımıza ulaşmasıyla birlikte, ürünün iade şartlarına uygunluğu kontrol edilerek, iade süreci başlatılır. İade ürün bedeli, iade ettiğiniz ürün depoya ulaştığı andan itibaren, ürünün iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra 5 gün içinde ürünün iade tutarı tarafımızdan bankanıza yatırılır. Bankanıza bağlı olarak 10 iş günü içerisinde de ürün bedeli “artı bakiye” olarak kredi kartınıza yansır. Bu süreç tamamen bankanıza bağlıdır ve kobi-line.com’un bankanıza müdahale etme hakkı yoktur.
 
Satın aldığım ürün kusurlu ise ne yapmam gerekiyor?
 
Satın aldığınız ürünün kusurlu çıkması halinde, aldığınız ürünü teslim tarihinden itibaren 30 gün içerisinde iade edebilirsiniz.
Bu tür bir durumla karşılaşmanız halinde yukarıdaki adımları izleyerek ürünü tarafımıza göndermeniz gerekmektedir. Şikayetiniz tedarikçi firmalara iletilerek inceleme süreci başlatılır. Üründe kullanımdan doğan bir kusur yoksa ürün bedeli tarafınıza geri ödenir.
 
İade kapsamı dışındaki ürünler nelerdir?
 
Danışmanlık Hizmetleri, Sigorta Poliçeleri ve Tek kullanımlık ürünler, hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
 
İade etme süresi kaç gündür?
 
Tüketici Kanunu’nda yer alan ‘Sebep Göstermeden Cayma Hakkı’ sadece ürünü teslim aldığınız günü takip eden ilk 7 iş gününü içermektedir. Üründeki herhangi bir kusurdan kaynaklanan iadelerde ise bu süre 30 gündür.
 
İade işlemlerinde kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim?
 
İade talebiyle kobi-line.com’a gönderdiğiniz tüm ürünlerin kargo masrafları firmamıza aittir. Bunun için iade esnasında anlaşmalı kargo şirketimize ürünü “Karşı Ödemeli” olarak teslim etmeniz yeterlidir.
 
Satın aldığım ürünü iade ettim, indirim kuponum iade olur mu?
 
İade edilen siparişlerinizde kullanmış olduğunuz indirim kuponlarınız, iadenizin bize ulaşmasından ve onaylanmasının ardından hesabınıza tekrar yüklenecektir.
 
İade işleminden ne kadar zaman sonra geri ödeme hesabıma yansıyor?
 
İade ürün bedelleriniz iadenizin bize ulaşmasından ve onaylanmasının ardından 5 gün içinde bankanıza aktarılır. Bankanıza bağlı olarak 10 iş günü içerisinde de, ürün bedeli “artı bakiye” olarak kredi kartınıza yansır. Bu süreç tamamen bankanıza bağlıdır ve kobi-line.com’un bankanızın süreçlerine müdahale etme hakkı yoktur.
 

Hibe Kredi Haberlerini Mail Adresinize Gönderelim!
Bu içerik 3696 defa görüntülendi.
ÇÖZÜM ORTAKLARIMIZ
İLETİŞİM BİLGİLERİMİZ
TÜRKİYE’NİN KOBİ DESTEK HATTI
Anatolia Group
Veko Giz Plaza Maslak Meydan Sokak 3/13 TR-34396 Sarıyer-İstanbul
0850 811 2 444
İstanbul Ticaret Sicil Müdürlüğü No: 833782
Maslak Vergi Dairesi No: 068 082 6416
Ziraat IBAN TR89 0001 0004 5665 9670 7750 06
İşbank IBAN TR27 0006 4000 0011 0520 9291 96
Akbank IBAN TR35 0004 6006 4588 8000 1326 45